37.2 haftalık gebeyim Akdeniz anemisi hastalığım var doktor demir takviyesi verdi damar yoluyla Sonrasında dilim şişti bebeğin hareketleri yavaşladı serum takıldı bebek normal kalp atışı iyi dedi eve gönderildim iyi hissediyorum ama bebeğim açısından korkuyorum benim gibi bu durumu yaşıyan varmi