Sdakzu
Kızlar kafam çok karışık.. 30. Haftada erken doğum riskiyle 1.5 cm açıklık oluştu ve durduruldu. Bu haftaya kadar progestanla yatarak geçirdim hamileligimi. Bebeğimde hep aşağıdaydi ve kanala girmisti son kontrolümde. Ancak 2 gündür akşamları tansiyonum 14 e çıkıyor. Doktorumda 2 gün daha kontrol edelim riskli bir durum normal doğumda yükselebilir dedi. Ama normal doğumu da aşağıda ve kanalda olduğu için suni sancı alıp denemek istiyorum. Şu anda tansiyonum iyi çıkıyor anlık yükselmelermiydi bilmiyorum. Bebeğimide riske atmak istemiyorum ya sancılar sırasında artarsa tansiyonum diye. Bir diyorum bekle sonuna kadar kendi sancım gelene kadar Kusura bakmayın uzun oldu ama kafam çok karışık.🤷🏻♀️