Beybyi Kızlar bu gün 13 günlük olduk ama ben hâlâ doğru düzgün büyük lavabomu yapmaya çıkamadım çıksam da ağrılı oluyor kabız oldum kayısı hoşafı kayısı meyve suyunu falan denedim de tık yok çocuğum ishal oldu ben olmadım o derece
Balbebek012 Beybyi sağlık ocağına git kendine fitil yazdır bu arada Yemen’e içme ne dikkat et yoğurt ye yulaf ye onlar bağırsağını çalıştırır
gulcicek0 Beybyi magnezyum alın sabahları aç karnına için bir de aç karnına kefir için ben kayısıyı kaynattım püre yaptım aç karnına içtim hemen tuvalete çıktım