39+3 teyim bir haftadır adet olacakmış gibi sancılarım oluyor nst de de çıkıyor açıklığımda 2cm olmuş ama benim sancılar sıklaşmıyor bu şekilde kaç hafta gezebilirim ki yürüyüş falan da fayda etmiyor yürüyorum gene aynı 2. Doğumum olacak öteki doğumdan kalma bir açıklık olabilir mi öyle bir şey var mı