Mariam1 Kizlar 6 ayilik bebeğim var kucaktan inmiyior alıştı kas fitik vardi bu yüzden ağlamamasi lazimdi hep kucakda gezdirdim ameliyat oldu ağrı sancı dereken alıştı oturtmiyior bile hep ayiakta gezeceğiz yoksa ağlıyor napmalyim nasil vazgeçirebilirim