Cicekbahcesi12 koza08 cok tesekkur ederim 🌸😍 guzel enerjiniz ve yorumunuz icin insallah hep bu sekilde mujdeli haberlerin oldugu postlarin altinda bulusuruz 😍😍amiinnn🤲🥰
Kivircikannee Cicekbahcesi12 aynen canım dua ediyoruz başka bir şey gelmiyor artık elden vaktini bekliyoruz
Bktbg Cicekbahcesi12 Canım çok sevindim🥺 Güvercinler bize güzel haberler getirdi bu ay 🤲🏼 İnşallah sağlıkla kucağına alırsın🫶🥰
Cicekbahcesi12 Bktbg ahh evet o siz misiniizz 🥹 tam umudumu kesmişken güvercinimden mutlu hber geldi cok sukur 😍 ikimiz de guzel haberler alalim saglikla insallah 😍
Cicekbahcesi12 Bktbg uygulama benimde yarin 4 haftalik olarak gosteriyor 1 hafta sonraya randevu alsam mi acaba yoksa 7-8 haftaya kadar beklesem mi
Yucci Hayırlı olsun çok sevindim adına ben bugün kan verdim 0.19 çıktı sonuç reglim üç gün gecikti artımed marka da hemen çift çizgi çıktı modum çok düşük
Cicekbahcesi12 Yucci bu artimed markayla nerdeyse burdaki herkesin bi kotu anısı var bundan iki ay oncede bana aynisini yapti pozitifi gorup kanda negatifi gorunce buz gibi oluyor insan ama kesinlikle umudunuzu kaybetmeyin insallah Allah im gonlunuze gore versin🤲
Bktbg Cicekbahcesi12 benim kan pıhtılaşmam vardı ilk betayı doktoruma ilettim hemen kan sulandırıcı iğne başladık 2 gün sonra tekrar baktırmamı istedi betam güzel arttı 1 hafta sonra çağırdı beni o zaman gittim. Eğer bir sorunun yoksa ve bekleyecek sabrın varsa 7. Haftada hem bebeği hem kalp atışını görmüş olursun
Cicekbahcesi12 Bktbg iyiki farkedip önlemini almissiniz saglikla ilerlesin gebeliginiz insallah 🤲 mayis 1e kadar beklemeyi dusunuyorum eger aksi bi durum olmazsa 😍