pskdanisman1anne Merhaba kızlar, 3 gündür aşağı taraflarda baskı ve ağrı hissediyorum. Yürürken veya sağa sola dönerken daha yoğun oluyor. Giysi giyecekken az eğileyim onda da aşağı tarafta ağrı oluyor. Bu ağrılar için çok erken değil mi sizlerde durum nasıl 🥲
Guzel_bebem pskdanisman1anne magnezyum kullanıyor musunuz bende ayın durumdayım 15 haftalık oldum ama gece bacaklarım çok ağrıyor hafta doktoruma randevum var soracam magnezyum yazsın bana çok erken başladı
pskdanisman1anne Guzel_bebem bacaklarımda kramp vardı doktor reçeteli magnezyum verdi yetersiz gelirse özel başka öneririm dedi. Aslında bacaklarımdaki kramplar azaldı ama bu ağrı başladı bu sefer de. Bu da mı magnezyumdan kaynaklı acaba
Guzel_bebem pskdanisman1anne bebek makat geliş olunca öyle olur birde eğer idrar yolları enfeksiyonu kaptiysan yapar bu haftalarda