Protein ağırlıklı besleniyorum 23 haftaligim hiç kilo almadım. Sağlıklı beslenmek herseyin en güzeli inanın ❤️ sabah iki yumurta ve yeşillik gün içinde bol su ara öğünlerde meyve. Akşam çorba sebze yemeği ya da tavuk . Hem bebeğin gelişimi içinde bu şekilde beslenmek en sağlıklı olanı. İlk hamilelegimde de toplamda 7 kg aldım. Oğlum 4 kg doğdu 🥰