Vatdifak Şu an tam 15. Haftamdayım. Şimdiden randevu almak istiyorum. Bana önerilen doktorlar ali ipek, sinan tan, gülhiz Karataş, nuri danışman.
minikbebegim06 Vatdifak kesinlikle nuri danışman perinatolog kendisi ve çok iyi bir doktor çok uzun bakıyor her şeyi detaylı inceliyor parmaklarına kadar ben yaptıralı çok oluyor fiyatı hatırlamıyorsam ama ararsanız sekreteri söylüyor
Daisyy000 Vatdifak Ben devlette yaptırdım yarım saatten fazla sürdü. 1 profesör ve 2 asistan beraber baktılar ennnn ayrıntılı şekilde her bölgeyi tek tek incelediler. Yattığım yerin yanına anne izleyebilsin diye ekran koymuslar bende oradan izledim. Sormak istediklerini muayene bitince sor dediler sordum güzelce açıkladılar. Özellere o kadar para vermenize gerek yok bence l. Cebeci tıp fakültesi hastanesinde baktırdım
Vatdifak Şimdi nuri beyi aradım. 6 bin dedi sekreter hanım.. 21 haftanın bitiminde bakıyormuş doktor bey. Sizin de bilginiz olsun
Daisyy000 Dmttthemum Once normal muayene oluyorsunuz sanırım sonrasında doktorunuz yönlendiriyor diye biliyorum.internette randevu numarası var arayıp sormanız lazım.Benim babam hastanenin personeliydi o yüzden direk randevu aldılar bana .Tanidiginiz varsa halleder hemen