Bizim bu sene tayin donememiz eğer çıkarsa tasinacagiz çıkmazsa eşim Eylül gibi tatile çıkalım 1 haftalığına dedi 4 yaşında bı kedimiz var onu babama bırakmak istedim tamam dedi sonra beni aradı şöyle yapalım dedi bız size gelelim ( eşiyle beraber) sizde kalalım 1 hafta tatil yapmış oluruz denize gireriz gezeriz dedi ( tatil yerinde oturuyorum) evim de koltuktan başka yatıracak yerim yok 2 oğlum var bizim odada yatiyorlar düşünün . Mecbur yatak odasında yatacaklar babam koltukta yatmaz . Ben çok sorun etmem de eşim bu konularda çok titiz ne diyebilirim hayır desem yanlis anlaşılır miyim üzmek de istemiyorum