Kızlar regl 10.gunu sağda gelsıen yumurta yok sol da varmış 17 mm hocaya dedım esım amelıyat olacak haftaya cuma o da haftaya cumaya kadar gün aşırı ılıskı olsun dedı şans bılemeyız aşılama onerdı ben yanaşmadım amelıyattan sonra görüşürüz ozaman güzel haberlerını bekliyorum dedı 10.gunde 17 mm normal mı kızlar şok kaşığım ağrıyor zaten