Evrim-96 benim bildiğim 20. Haftadan sonra tamamen sırt üstü yatmamalısın. Su an daha erken, her iki tarafına da sırt üstüne de yatabilirsin. Ama yok içim rahat etmiyor dersen kafanı bi tık yüksek tut.
Ben 27. haftamdayım sağ sol yatıyorum sürekli, bazen uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum insanlık hali maalesef