Hux 32 haftalığım sabahları acayip adet sancısı gibi ağrım oluyor gün içinde bi iki kere oluyor ve bel ağrım var çok fazla P.tesi doktor kontrolüm var nst sokar mı sancı çıkar mı erken doğum olmaz değil mi var mı aranızda böyle olan
Alyadnz33 Hux 33 haftalık olduk var tabiki ama yalancı sancı oluyor genelde dakika tut acile gidin isterseniz magnezyum kullan çok iyi