Sevgiiss Kızlar son değerim 238 idi 2 gün sonra 500 olsa 2 gün sonra 1000 olsa 2 gün sonra 2000 olsa 6 gün sonra keseyi görebilir miyim ona göre randevu alacağım . Doktorum 10 gün sonda gel demiş çok uzun geldi bana
tugba3734 Sevgiiss adetime 2gun vardı 19.2 çıkmıştı şuan bir hafta geçti 396 çıktı dün baktı doktor daha görünmüyor kese dedi
Melisa_12233 tugba3734 1 haftaya göre biraz az artmış :( kimyasal olabilir mi benimde az az yükselmişti şu an düşük yapıyorum 6 haftalıktı
Mervesp Sevgiiss kuzum banadw dua et benimde 24 tü 64 oldu bi de cuma günü vereceğim doktor öyle dedi inşallah sağlıklıca artar
Ask45 Sevgiiss canım kimyasal mı geçiriyorum acaba cok ağrım batmalarım oluyor ilk kimyasalımdada böyle olmuştu adetliyim hcg testi yapsam çıkarmı eger kimyasalsa
tugba3734 Melisa_12233 yaaa gercektenmi korktum simdi doktor 10gun sonra kese görünür dedi randevu aldım bakalım 😔
Sevgiiss tugba3734 aynen canım dün doktorum aynı hastanede ver demişti akşam gittim 8 gibi verdim 238 çıktı benim doktor gayet iyi dedi