Sybabyss arkadaşımın kolestazı oldugunu anlamamış doktor sonra hastanesiyi bırakmış doktor. Tahlil yapmamış yani. Arkadaşımda başka doktora geçmiş şu an oda orda yok. Kolestaz olduğunu farketmiş ve ayrıca bebeğin suyu azalmış meğer, acil doğuma alındı bebek 15 gün küvözde kaldı. Adını bile duymaya tahammülü yok hastanenin. Hemşire bir arkadaşımında arkadaşı o hastanede olumsuz deneyim yaşadığı için gitmemi istememişlerdi doğum ve muayene için. Bende aliağada medical parka gidiyorum uzak olmasına rağmen