iremmakk çoook normal ama geçiyor ortalama bir ay gibi bir sürede. Benim de çıktıgım zaman ilk hissettiğim buydu noluyoruz bu ne agrı, bir de aman bebegime sütten agrı kesici geçmesin diye kapattırdım damar yolumu falan ama en büyük hatam o olmuş paşa paşa agrı kesicini yaptır. Eve gecince yine dayanılmaz agrıların olursa git acile iğne vurdur. Sen iyi ol ki bebek iyi olsun. Bir de inşallh sanada bakım vercek birisi vardır evde? Sen bebeğini emzir ver, alt değiştiriyim falan sakınnn deme eğilme bükülme hareketleri cok sancılı oluyor. Alt acma ünitesi al eger kendin değiştirceksen belin için en güzeli. Yatakta yatınca kalkamıyorsun kendi basına yardım iste her defasında yada kanepede destek alarak kalk sakın tez canlılık yapıp hop kalkma. Bebegim aglardı aman derdim hop kalkardım cok fena olurdu dikişlerim. Şuan 2.ye gebeyim ve normal doğurabilmek için elimden geleni yapıyorum.. çünkü ilk cocugum 2.5yasında. Düşün artık sezaryenı ne kadar zor geçirmişim 😬