Sumeyye1212 Zahideftm batma gibi ani ağrı ise doğum değil bende 38+3üm bende de oluyor doğum ağrısı belde karnın alt kısmında yoğun hissediliyor kısa ve düzensiz olmuyor
Edanurylm Zahideftm maalesef değil benim 3 gün önce nişanım geldi dün sırtım ağrıyordu vajinama bıçak saplanıyor gibi ağrı oluyordu ama maalesef hâlâ aynıyım ne sancı var ne birşey 39+1 olduk
Edanurylm Zahideftm inşallah canım inşallah 🤲🏻 sizinde tam zamanında olur Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah