dün doktora gittik her şey çok iyiydi 11 hafta üç günlük . hafif sızıntı şeklinde ağrılarım var ama bebek büyüdüğü için olduğunu düşünüyoruz. Ancak ben bugün bir kalktım kilodun islak sanki altıma kaçırmışım gibi. akıntı değil kesinlikle. zaten sürekli Mesanem dolu gibi hissediyorum bu haftalarda normalmiş..: sizce nedir bu