umutluanne7 Kızlar normal doğuma teşvik eden doktorlara gidenler var mı ? Henüz yolun çok başındayım ama normal doğum olarak istiyorum inşallah öyle nasip olur . Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸
NNewbabyy Medstar Murat Dorukta ilk doğumumu yaptım normal doğumdu. Çok bilgili işinin ehli bir doktor oranın ebeleri de bilgili iyi. Şuan 15 haftalık gebeyim henüz gitmedim murat hocaya şehir Hastanesi’ne gidiyorum