Happymeltem Kanamalı gebeliğim var şu anda ilac kullanıyorum sadece kese göründü sat 11 Şubat, aynı durumu yaşayanlar bilgi verir misiniz.
Krystal Happymeltem kaç haftalık oluyorsunuz yani şu an? Ben 6 haftalıkken görmüştüm. Kalp atışını 8de duydum ama belirginleşmemiş olduğunu söylemişlerdi.
Esmasin Happymeltem dün gittim bende sadece kese göründü 6+1 dedi uygulamaya göre 5+6 oluyordu dün bebek ve kalp atışı görülmedi haftaya randevu verdi ama bende göğüs hassasiyeti vardı belirtiler kayboldu korkuyorum Birşey mi var acaba diye
Gul1402 Happymeltem bebisi daha görmedim 2 hafta önce gidince 5+5 di kese gördüm sadece. Yarin da insallh kalp atisini dinlemeye gidecegim
Happymeltem Esmasin belirtinin kaybolması çok moral bozuyor gercekten her an korkuyla geçiyor ama sizin durumunuz için doktorunuz aksi bir tespitte bulunmamış ki beklerken kafanızı dağıtıp farklı şeylere odaklanin
Ubuntu Happymeltem sat 19 Şubat sadece kese göründü dün çok tedirginim doktor olabilir dedi ama ilk gebeliğimde böyle değildi boş gebelik olabilir mi diye korkuyorum ben de
Happymeltem Ubuntu inşallah görürsünüz en kısa zamanda, benim de ilk gebeligimde değerler yüksek art arda kese bebek kalp atışı bekletmeden öğrenmiştim hiç kanama yaşamadım bunda böyle olunca aksilik korkutuyor insanı
Esmasin Happymeltem öyle yapmaya çalışıyorum ama birden kaybolunca kendimi hamile gibi hissetmedim değişik geldi
Ubuntu Happymeltem amin inşallah bekleyen herkes görür hayırlısıyla ilk haftalar çok gergin bekleyişler gerçekten ne olacağını bilmiyoruz
Ubuntu Happymeltem bu arada ben gebeliğimi 5+5 de 12550 beta ile öğrendim. Ve 6+6 da sadece kese görünüyordu bu beni çok şaşırttı. Bu kadar yüksek betayla bebek görememek korkutuyor beni asıl. Acaba cihazın kalitesiyle eskiliğiyle alakalı olabilir mi ya
Merve_kucuk Happymeltem Ben direk son adete göre 8 haftalıkken gitmiştim. Bebeği de kalp atışını da duymuştum