MujganisMom Kızlar merhaba benim durumumu az çok bilenler vardır dört gün önce afedersiniz ilişkiden sonra kan geldi ve bir daha hiç gelmedi adetimde de 25 gün falan gecikme yaşıyorum. Dün gittim hormon testi verdim ne kadar doğru bir zamanda verdim bilmiyorum çünkü adetim de kesildi bir size zahmet anlayan varsa bakabilir mi normal mi anormal mi?
Nur8893 Canım merhaba benim değerlerle karşılaştırdım benim değerlerle hemen hemen aynı 3 4 tanesi doktorum kötü değil demişti bana amh baktırdın mı hiç MujganisMom
MujganisMom Nur8893 Amh değerine de baktırmıştım canım ama o önceydi yani iki üç ay olmuştur o da normaldi. 🤷🏻♀️
MujganisMom Nur8893 İşte inan ki hangi günde verdim bilmiyorum durumu anlattığım gibi ilişki sonrası kan geldi dedim herhalde iyi bari adetim sökülüyor artık devamı gelir pazartesi kan veririm üçüncü günü dedim bir baktım o günden sonra hiç olmadı yine dedim gidiyim veriyim diye öyle verdim yani. Yaşım da 26 bu arada. 🧡
Nur8893 MujganisMom Referansdışı bir sonuçta gözükmüyor sanırım canım dimi kırmızı olan yok . Bende bunları yaptırıp rahim filmi çekildim şubat ayının sonunda . Allah gönlümüze göre versin inşallah 😍🦋
Nur8893 MujganisMom Benimde öyle canım nasip artık ben iğne vuruldum büyütme iğnesi bi kaç gün sonrada çatlatma vurulacağım . Sen yumurta takibi yaptırdın mı hiç
MujganisMom Nur8893 Bütün tahlillerime falan bakıldı hiçbir problem olmadığı görüldüğü için en son rahim filmi dediler ona da ilk günü adetin gidip sıra almamız lazımmış geçen ay gittim sıra bitmiş bu ay da işte karman karışık oldu gidemedim özele de gücümüz yok şuan napacağım bilmiyorum eşimde problem benim hareket yavaşlılığı var onun için de önümüzdeki ay vitamin alacağız inşallah onu kullanacak bir de öyle deneyeceğiz. Duadan başka bir şey gelmez elimizden çaresizim. 😕🧡
Nur8893 MujganisMom Öyle düşünme Canım Çaresizlik olarak görme bu durumu . Rahim filmi çekildim tüplerim açık ama çikolata kistim var ve umutsuz değilim negatif yorum yapanlar olsa bile 🙂Herşeyin çözümü var . Biraz sabır gerektiriyor süreç biraz yaıpratıyor ama sonu güzel olsun 😍🦋Stres çok etkiliyor gerçekten .
MujganisMom Nur8893 Evet öyle ama o kadar başka konularda sıkıntı yaşayınca bunda da böyle görünce insan neden ya diyor gerçekten. Rabbim imtihanlarımızı kolaylaştırsın inşallah gerçekten çok zor tabi şükrediyorum her zaman ama farklı duygular.😶