Merhaba kızcelerim doğum yapalı 42. Günümdeyim sezaryen ameliyatı oldum . Ondan beri kabızlık problemim var yaparken çok zorlanıyorum afedersiniz bıçağın içinden gelir gibi acı çekiyorum bide zorlanınca sanırım kanlı oluyor. Bu kabızlığı kesin şu geçirir dediğiniz bir yöntem varmı bugün sabah aç karnına bir çorba kaşığı zeytinyağı içtim