Kızlar 38+5 haftaligim gece 1 sıralarında su gibi akintim geldiğini hissettim kalktım baktım baya akıyor sonra kanama geldi birazda şuan ikiside yok sancim da ara ara geliyor sizce hastaneye gitmeli miyim eğer suyum gelmis olsaydı akmaya devam etmez miydi