iremmakk bende 34. Haftada doğuma alınacağım bi süredir hastanede yattığım için hemşirelere sordum nasıl gelir falan diye dut kurusu, tahin, bol sıvı tüketimi falan dediler. Bi de süt arttırıcı çaylar damlalar kullanabilirsin doğumdan sonra dediler. 18. Haftadan beri ara ara süt geliyordu son zamanlarda gelmemişti birkaç gündür ara ara dut kurusu yiyorum dün yine yatarken falan göğsümde baskı oldukça gelmeye başladığını fark ettim. Bu arada bebişniz kaç kilo doğdu, solunum harici bi problemi var mı? İnşallah en kısa zamanda toparlayıp çıkar küvezden 🙏