Theaydins Kizlar kadim hemsireyi bileniniz vardır. Hamilelik düşünenler için hacamat tarihleri paylaştı. Bu ay ben deneyeceğim zira 8 aydır deniyoruz olmuyor. Bu tarihlerde rahim bolgelerine çalışılmadan önce bir genel hacamat öneriliyor. Öncesinde Aralık ayı için tarihler paylaşmıştı ve çok güzel geri dönüşler yayınladı hem kendi danisanlari hem de öğrencileri tarafından. Siz bu konuya nasıl bakıyorsunuz? Umarım hepimiz bu ay sonunda güzel haberler ile geliriz buraya🙏
Ceku256 Theaydins bu kişiyi bilmiyorum paylaştığı tarihler hakkında bir bilgim yok ama bende eşimle hacamat yaptırdığımız ay gebe kaldım. 16 Aralık hacamat 18 Aralık son regl tarihim. Hacamat yaptırırken bebek için yapıldığınıda bilmiyordum amacım sadece pis kanı atmaktı.
star_ana Theaydins ben hacamat yaptıran biriyim ve kadimhemsirenin dediği tarihte de hacamat yaptirmistim hatta yayınladığı mesajlardan biride benimdir. Bu inançla ilgili bence zaten olacaktı belkide vesile kıldı. Denemekten bisey çıkmaz bence.
ppmerlina Geleneksel veya batıl çoğu şeye inanırım ama masajla hacamatla sülükle hamile kalınmaz be aşkım. Evlerden ırak 15 yaşında zorla bir şeyler yaşayan kişiler var maalesef, onlar da hacamatla mı hamile kalıyor? Bence yaptırma… yine de sen bilirsin
ppmerlina Bi de tarih paylaşmış tövbe yarabbim. Söylediği tarihte değil de 1 gün önce 1 gün sonra yapsak gebe kalamıcaz mı yani 🤣
NurAyse_nur Hacamat sünnettir bende kendim bir hastaligim icin hacamatla ve rabbimin izniyle şifa buldum. Ve hamile kalmadan once de şifa niyetine hacamat yaptirmistim o ay hamile kaldim cunku tamamen rahmimin tezmilendigini hissettigim bir regl gordum.hamilelik icin hacamat yaptirmamistim ama tamamen sifa niyetiyle yaptirmistim. Mesela altin gun var nisanin 15inde o gun 3 yildizli gun yaptirin bence . kendim de hacamat yapiyorum ve ayrıca sülükte bambaska bir tedavi bambaska bir sifadir her ikisi de birlesince mükemmel oluyor bence deneyin şifa Rabbimden 🤲🏼
Theaydins NurAyse_nur özel bir hesaplama yöntemi varmış sanırım bu günlerde rahim ve yumurtalık noktalarına çalışılmasını öneriyor denemekten zarar gelmez şifa Allah’tan ☺️
NurAyse_nur Theaydins tabiki zarar gelmez. olabilir ben bunun uzerine egitim gormedim bilmiyorum amam doğrudur. Hacamat peygamberimizin onerdigi ve yaptığı bir sünnettir bir cok hastaliga da sifadir🤲🏼 Allah hepimizi sifalandirsin. Bir not ekliyim hamileyken bel ve bel alti hacamat yaptirmayin ve kupa sayiniz az olsun bebeginizin ve sizin kana ihtiyacıniz var birde hamileyken bel ve bel alti hacamat dogumu tetikleyebiliyor bilginize 🤗sevgiler
star_ana Theaydins kasımda yaptırdım 2 Ay sonra hamile kaldım zaten daha önce yaptirdigimda da rahim noktası sıkıntılıydı. Şifanin Allahtan olduğuna inanin öncesinde niyet edin.
Theaydins NurAyse_nur evet evet Temel seviye egitimini almıştım kadim hemşirenin ailemin sifasina vesile olabilmek için ☺️ bu konuda ufak da olsa bilgim var inşallah benim de ikinci bebisime vesile olur 💕