Arkadaşlar normalde ayin 4 ünde adet olmam lazımdı ancak olmadım bebek istemiyorum korunuyoruz yani bu gün 2 çeşit test yaptım çıkmadı bisey ilk kızımda 1 gün geçmişti çıktı lütfen böyle bir durum yaşayan oldu mu kam vermem gerekir mi ya böyle olup hamile olan oldu mi