EsoMom_ Ebru ablayı komşum vasıtasıyla keşfettim ben de gerçekten çok tatlı bir insan ne sorsam cevap veriyor. Bu eklediğiniz kuralı ben de deniyorum birkaç seferdir kendisiyle de iletişime geçtim bana ürünlerinden inovitol, mg ve folik asit önerdi. Ben ve eşimde sorun yok çok şükür ama nasip olmadı henüz. Ebru hanımın folik asit takviyesini de kullandınız mı acaba? Ben şu an re genesis max kullanıyorum.