Öyle düşünme herşey allahtan ben fetal dna yaptırdım bsy cıkmadı detaylıya 4 kez gırdım beyın doluluğu cıktı özele gittim 1 seferee faultuye gıttım net olsun dıye fakultedekı sana kımse bakmaz elımızde kalırsın dedı ve rısk tasımasına ragmen altan baktı muayeneyı ama gecen gıttıgımde cok sukur 5. Bakışta birley kalmadığı normal olduğu söylendi inşallah hepımız sağlıkla alırız cok zor cok agladım uzuldum allah hıcbır anneyı evlat acısı ıle aglatmasın