EsoMom_ 2bebek-41 ayyyy insalllaaaj tek temeeeennnim ooo insallah Rabbbim bebeklerimize kavuşmayı nasip eder 🥰🥰🥰
Htcbyttt EsoMom_ tüp bebekle hamile kaldım bende 12. Haftaya kadar kullandırmıştı doktorum sonrada bıraktık çok şükür
EsoMom_ Htcbyttt o zaman 12 haftaya kadar kullanırım bende herhalde kan sulandırıcı vermişmiydi sizd doktorunuz
EsoMom_ Htcbyttt kan sulandırıcıyı ne kadar kullandın ki kusura bakma çok soru soruyorum ilk kez kullanıyorum bunları ondan şaşırdım
EsoMom_ ikibebelianne-M ay insalllaaaah 🥰🥰 Rabbim kolay gebelik kolay doğum getirsin insalllah sana kucağına almak nasip olur insallah 🥰🥰🥰
EsoMom_ Busra_ercan4 basın sağolsun canım ne zaman bırakacağını söyledi mi ki Bu fitil de zor oluyor kullanınca ne kalkabiliyorsun daha ne de başka sürekli WC gitmesek iyi de yarım saatte bir olunca işte :)
Busra_ercan4 Soylemedı haftaya kontolrumde sorucam bakalım çok zor WC gıtmeden durmak bana fıtıl yazdığını söylemedi eczanede kadın soyledı sonra telefondan sekreterıne sordum sen gelene kadar kullan bakalım dedı
EsoMom_ Busra_ercan4 allla allla belki hiç kullanmadın nerden bileceksin afedersin ama doktor salak mı sana söylemiyor sana söylemesi gerekiyor aslımda benim doktorum sana bunları yazıyorum düşük olmasın saglam tutunsun diye
Busra_ercan4 EsoMom_ valla hıc bısey demedı fıtıl konusunda sıkıntı yok gayet bebek ıyı dedı ama yorumları okuyunca fıtıl konusunda bır sıkıntı olduğu düşünmeye başladım
EsoMom_ Busra_ercan4 bende korktum doktor önceki doğumun ve kimyasaldan dolayı saglam tutunsun diye verdim diye açıklama yaptı bu açıklamayı yapmak zorunda sana hangi ilde hangi doktora gidiyorsun ki