Benimde doğum yaptığım hastanenin özel odası o zamanlar 4 taneydi. Bizde konuştuk ama normal olunca günü belli değil denilmişti. Oğlumda normal girişimizi yaptık şansıma oğlum doğdu biz özel odaya alındık oda ancak boşalırsa verebiliriz demişlerdi. Kızımda sezeryan yine aynı hastanede olmuştu. Anestezi için görüşmeye gisince yine söyledik. Rezervasyon gibi durum söz konusu değil denildi eğer çıkan olursa alırız tabi şuam hastanede zaten kadın doğum bölümünde tadilat var dediler. O sebeple acil olmadıkca hasta alınmıyor muhtemelen odanız olabilir denildi. Şansıma iki cocugumda aynı özel oda denk geldi😍 tamamen şans işi oda ücretini ödesekte ayrım gayrım yapmıyorlar boşsa ancak veriyorlar. Başka hastaneyede bakabilirsiniz. İçinize diğerleri sinmez ise artık şansınıza belki boş oda olur hemen girersiniz