1mihrimah 2 paket deepend çok değil mi? Normal doğum mu yoksa? Sezaryanda hastanede veriyorlar, bebek için alt acma bezi var ya ondan alın altina serin , ben altını değişirken çiş yapmıştı unutmuştum alt açma bezini sonra hemen koydum, battaniye falan ıslanmıştı