Citirmom Kızlar doğursak da rahatlasak.. Akşamları sürekli ama sürekli gazım var. İnsan içinde rahatça oturamıyorum, eşimden kaçıyorum. Herkeste var mı bu gaz problemi benim yediğim bir şey mi dokunuyor anlamadım
Sitasya Citirmom benim hamileliğimin başından beri öyle cok fazla gazım var 14+2 deyiz şuan bazılarında böyle oluyormuş
Srp53 Citirmom of valla doğurdum da kurtuldum. 9 ay akşam yemeğinden sonra odada tek başıma oturuyordum. Bir günüm de gazsız geçmedi. Eşimle oturamıyordum bir yere oturmaya da gidemiyordum bomba gibiydim resmen üstelik çıkartamıyordum da. Sizi çok iyi anlıyorum ilaç da vermiyordu doktor. Yürüyüş yapmaya çalışın o biraz rahatlatıyordu beni. Yediklerinize de dikkat edin.
irem41- Citirmom ya gerçekten inanılmaz birşey,insanın sürekli gazı olur mu oluyormuş işte.Dün biraz yürüyüşe çıktım iyi geldi.Ağzımı da tutamıyorum ki yemek istemiyorum canım birşeyker çekiyor yiyorum sil baştan aynı şeyler😂Rabbim sağlıkla vaktinde bebişlerimize kavuşmayı nasip etsin inşAllah🩷