Kızlar normalde iki doğumumu da özelde yüzyıl hastanesinde yaptım çok memnundum ama fiyatlar malum sezeryan doğum olacak zaten. Bu hastaneden çok iyi yorumlar duydum yakın zamanda sezeryan olup süreci anlatacak olan var mı belden uyuştuktan sonra hiç acı hissettiniz mi? Dikişi özeldeki gibi estetik dikiş mi? Ameliyat sonrası hemşireler kontrol için geldiklerinde karnınızı çok acıttı mı yada nasl muayne etti? Tek kişilik oda kiralama var mı? VS vs genel bilgileri merak ediyorum.