İlk hamileliğimde 25 kg aldım ☺️ yani hiç pişman değilim bebek sağlıklıysa ve kendini iyi hissediyorsan kilo takışacak bi şey değil. Şuan ikinci bebeğime hamileyim 3 ayda hiç kg almadım ama merdiven çıkarken nefes nefese kalıyorum eğerki biraz da hızlı çıktıysam ki gebelikte çok normal vücudunuz normale göre daha fazla kan üretiyo ve kalbiniz buna ayak uydurmaya çalışıyor nabzınız normalden daha fazla atar bu da sizi nefes nefese bırakır vs vs çok fazla takılmayın bunlara akışa güvenin