Melickaya Kızlar ilk bebek hareketi nasıl bir şey ? Nasıl anlıyorsunuz hareket ettiğini ? 18. Haftamdayım hissetmiyorum, ilk hamileliğim. Belkide bebek hareket ediyor ama ben anlamıyorum. Böyle belli belirsiz bir şey mi ?
Mavimavi321 Melickaya merhaba canım bende 18 deyim ama 16 nın sonlarına doğru hissettim gibi sanki böyle karnımın içinde bişey vurdu 17 de falanda hissettim aynı şekilde bence o bebek hareketiydi diye düşünüyorum ara sıra hissettiriyor kendini hergün falan değil de sende hissedersin yakında merak etme
YavruKurtveAnnesi Melickaya hafif seyirme, kayma, kelebeğin kanat çırpışı, balon patlaması pıt pıt kalp atışı gibiii bunlar geldi aklima😁 20+3 oldu şu an bile pata küte, ilk gebeligimde daha sakindii
Eliffbaby Melickaya ben de bugün tam 18 oldum dünden beri göbeğimin hizasından bi tık yukarıda aynı yerde gaz birikmesi olur hafif düğüm gibi ordan bi patlama gelir ya öyle değişik bi şeyler oluyor ara ara anlayamadım ya gaz mı diye ama aynı yerde olması tesadüf olabilir mi
Gizemnurr3 Melickaya ben ilk 18 de hissettim ilk gebeliğim ve karnımda solucan kıvranıyor gibi geliyodu 😅 herkes kelebek derdi ben solucana benzettim açıkçası şimdi 25 haftalığız akşamları gümbür gümbür eşim sabahları giderken öpüyor ona tepki veriyor akşamları da aynı şekilde karnımda sürekli onunla temas halinde ve bu çok hoşuma gidiyor
Capt Benim de ilk hamileliğim 18+5 de hissetmeye başlamıştım ilk hareketleri şimdi 21 olduk. Çok az kaldı biraz daha sabredin zaten anlıyorsunuz bebek olduğunu :) çok heyecanlı..
Eliffbaby Eliffbaby bir de doktor göbeğim baya altından bana göre soldan bakıyordu ultrasonda da bebeğin başı sağda gözüküyor acaba hareketler nerde hissedilir