Merhaba kızlar gebeliğimin taa ilk başlarında kabızlıktan dolayı makat çatlağım oluşmuştu tabii geç doktora gittim doktor anal fissür oluştuğunu söyledi ve gebelikte yaygın dedi bişey vermedi sadece hametan çatlak kremi vermişti ve kabızlığa dikkat etmemi söyledi tabi kabızlık için şurup falan kullandım öyle geçirdim. Ama çatlak kısımdaki şişlik duruyordu ağrı acı yoktu, şuan 38+3 şişlik artmış ve sızlıyor doğumumada az kaldı nasıl şişliği iyileştirebilirim lütfen yazın doğumda yoksa çok zorlanırım 🥲🥲 şişliği beni rahatsız etmezdi çünkü hiç acımazdı ama kaç gündür bayağa acıyıp sızlıyor sıcak suyada oturdum iyi gelmedi kaç gündür proctolog krem kullanıyorum