Arkadaşlar 15. Haftadayım önceki haftalarda üzerimde ağırlık yorgunluk gibi durumlar mevcuttu ansızın gitti ve bazen hamile olduğumu bile unutuyorum. Bebeğe bişey mi oldu diye endişeleniyorum ama bir yanım da evham diyor kontrole daha bir hafta var benim gibi hisseden oldu mu merak ediyorum