Leyla157 ben orda doğum yaptım çok çok memnun kaldım hemşireler hizmet falan o yönden aklın kalmasın hatta post açtım çok iyi diye. Bana da yakın diye tercih ettim de biraz soğuk gibi geldi çocuk doktoru pek ısınamadım, civarda farklı doktor varsa ona gideyim diyordum. Şimdi ücretsiz gittik de para vereceğiz bundan sonra bari iyi bi doktor olsun düşüncesindeyim