İlk defa bu durumu yaşıyorum. Şu ana kadar rahim ağrısı bile çok hafif çektim ama bu başka resmen. Dün detayliya tekrardan girdim herhangi bir sorun yoktu suyu serviks uzunluğu iyiydi rahim ağzı kapalıydı. Bebeğimin kafası sagdaydi dünden beri bacakları sola denk geliyor. Sağıma yattım sağ tarafım yatağa cekiliyormus gibi ağrımaya başladı ağırlık oluştu, sola döndüm sol tarafımda da aynı şeyi yaşadım bu sefer ağırlık hissinin yanında sizlamaya da başladı. Hiçbir türlü yatamiyorum rahatsız hissediyorum, bu durum tam olarak ne oluyor yaşayan birileri var mı. 24+4 üm bu arada