Sevgilimmmmmmm benim de son adet 6 eylül canım. Doktor bana doğum 6 haziran olur dedi hatta ben dedim ki bayram sonrasına denk geliyor 10-11-12 gibi görünüyor neden 6 haziran dedim. İlki sezeryan olmuşsun buda sezeryan olcak bana öyle bi tarih verdi benimde moralim bozuldu. 6 haziranda tam (39+0 oluyor yani 40.hafta).
10 haziran (39+4 oluyor 40.hafta). Yani neden 4 gün daha bekleyemiyor beni bayramın 1.gününe atıyor anlamadım korkuyorum bayram zamanı yani. Sen doktorunla hiç konuştun mu? Kurban bayramı sonrası mı kurban bayramı içinde mi kesin olarak konuştunuz mu yüz yüze hiç.