Dilankrca ben planlı sezaryen olacaktım ama bebeğim erken gelmeyi seçti çektim doğum sancısını
Regl krampları gibi aniden giriyor ve aralıklı başlıyor, düzenli şekilde sıklık artıyor. Sanki rahimden bacağa bişey bastırıyor gibi
İlk gebeliğimde sezaryendi nasıl olur anlar mıyım diyodum doktor anlarsın dedi. İlk başta aralıklar uzundu anlamadım ama farklı bir şey olacağını biliyodum sonra nişan geldi, sancılar devam etti.
Sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻