ilooo bir yakınım 4,5 kilo doğurdu normal ve doktoru asla sezeryanı önermedi bekleyelim dedi dikişinde olsa sezeryana göre çok daha kolay iyileşirsin korkma dedi hep teselli verdi. Açılma olması için fikirler vermişti kendisine bazı doktorlar anlamsız bir şekilde sezeryana öneriyor anlamıyorum cidden