ozlemm27 Kilo doğumu kolay/zor yapmıyor bence de, sadece süreçte bedenimize zarar veriyor. Mesela var olan ileri seviye varislerim kilo aldıkça bana iyice zulüm oluyor. 14 kilo çok fazla değil, iyi idare etmişsiniz tebrik ederim, darısı başıma ☺️ ilk gebelikte 64 ile hamile kalıp 30 kilo civarı almıştım da maalesef. Veremedim de. Bunda da hamile kaldığım kilo 80, o yüzden acayip dikkat etmeye çalışıyorum, inşallah çok almam. 20.hafta 3 kilo civarı aldım.