mucizebs 8 aylık hamileyim ve nedense horlamaya başladım. İstemsizce oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
deniz_95 mucizebs benimde hamileliğimin sonlarında olmuştu. Doğumdan 1 ay sonra felan geçmişti. Bazen boğuluyordum horlarken😂😂😂😂😂😂😂
nurkarakass mucizebs tam şu an yaşıyorum 🤣 37+3 olucaz hayatımda asla horladığımı duymadım, kimse demedi ama son 6-7 haftadır kocam sürekli horluyosun diyor. inanmıyordum ama öyle bir şey varmış harbiden 😁
Neslicavusoglu İlk gebeliğimde son aylarımda eşim demişti horlamaya başladın diye 😁 artık nefes darlığı ve burun tıkanıklığı yaşandığı için normal. Doğumdan sonra düzeliyor 🌸
Devran İlk gebelikte bir erkek gibi hırrrr horrr horluyodum eşim video çekmişti 🫣 bunda başlamadı galiba yoksa çekerdi kesin 😂
Happyka mucizebs evet oluyor horlama 🤣 kızım geçen Anne sen horladin dedi akşam yemeğinden sonra 5 dk uzanmıştım , birde bazen hrrr diye uyanıyorum kendi horlama sesimden 🤣