Merveue senin bilecegin birşey canım zorunlu değill istege bağlıı ben ilk oğlumda yaptırdım bunda istemedim detaylı yaptırırım daha net ve gerçek bilgi alırım testle neyle uğraşamam pskolojimi bozup hamileleiğimi riske atamam dedim . Örnek verim kuzenime 2 tarama testi riskli geldi down sedromlu almamız lazım dediler kız kendini parçaladı aglamaktan dogurdu bebeği sağlıklıydı hanii down sedromluydu . Yani testlerin dogruluk payı yok en iyisi detaylı yaptırmak yinede sizin birlceginiz birşey nasıl isterseniz öyle yapın . Zorunlu değil hiçbir test .