Dileminiz Evet canlar 32+4’ten herkese merhaba🫶🏻 Yaklaşık 1 aydır uyku uyuyamıyorum rahat edemiyorum acaba ben mi pozisyonumu bulamadım😢 mide yanması nefes darlığı ayrı bir dert.. Varmı hafifletici önerisi olan 😬
Rumeysaozcann Dileminiz bir süre hamile yastığı kullandım çok faydasını gördüm nefes darlığı için yatmadan 5 dakika önce kadar odamı havalandırıp oda nemlendiricisi açıyorum burun spreyi de sıktıktan sonra rahat uyuyabiliyorum çok şükür 37+6 olduk
Merve2496 Dileminiz uyuyamıyoruz😀😀 38+5 sırtüstü yatmak sakıncalıymış diye sadece sağa sola yatmaktan perişan oldum artık kollarım uyuşuyor. Ve bende de aşırı sırt ağrısı ve kaburga ağrısı oluyor
tansugl37 Dileminiz sol yan bacak arama bir yastıkla uyuyorum. Bazen sağ yana yatıyorum uyuyabiliyorum 38 haftalık olduk
zynpknt Dileminiz karnıma hamile yastığı koyuyorum bacaklarımın arasına da yorganı sokuyorum üstteki bacağımı katlıyorum alttaki uzanık kalıyo en rahatı o 😂