Meral_63 4 nisan dan beri regl oldum ama kabızlık ta var deli olacam karnım şiş geziyorum sancı oluyor kabızlığa en iyi ne gelir lütfen cvp verin aydınlatın beni 🙏🏼☺️
asenat-63 Meral_63 bilemedimki şimdi ben reglken ishal oluyorum ama acı yemekte ishale neden olur emzirmiyorsaniz acı deneyin
tansugl37 Zeytinyağı limon karabiber pulbiber karışımı yapıp ekmek banıp yiyince genelde yardımcı oluyor. Çok sık kabız olurum