İlk zamanlarda serum fizyolojik damlattım hapşırdı ve kendiliğinde çıktı sonra serum fizyolojik damlatıp braun makinesiyle çektim çıktı şimdi 7 aylık oldu büyüdükçe zorlaşıyor makineyi kullanmak en sevmediğim şey oldu burun temizliği çok zorlanınca duşa sokuyorum yıkanınca kendiliğinden çıkıyor kısacası makineden bir performans alamadım