bkdusunenanne 3.olcak ama artık öksürürken bazen gülerken hapşururken Dikişlerim ağrıyabiliyo 35 haftalığım sizde de öylemi
FNS bkdusunenanne 30 haftalik gebeyim ikinci olacak benimde ayni sekilde iki yil gecti ama dikislerimle ilgili bir sikayetim yok acaba kramp vs yasiyir olabilir misiniz
Su123 bkdusunenanne üç dikişlerin iyileşmesi iki yılı buluyor demişti doktorum bebek büyüdükçe tekmelerinden olabilir
bkdusunenanne FNS zannetmiyorum hapşururken ani bi acı oluyo böyle felaket değil hafif sonra kayboluyo hemen
Aalleeyynnaa Benim de 3.sezeryan arada 2 yıl var ama dikiş de değil de pelvik kaslarımda çok ağrı oluyor