Melikekyy
öncelikle eşinizi taktir ettim ne güzel size seçenek sunmuş 🤗
Doğumda kan vs görmüyorsunuz daha doğrusu ben görmemiştim hiç.
Sadece sürec biraz sancılı, stresli oluyor..
Hadi yaparsın, hadi gelıyo, ıkın,
evet oluyo hep bu sözleri duyacaksın ebelerden 😊🙈
Ama sizin bayılma durumunuz varsa bunu belirtin cünkü Allah korusun doğum anı bayılmanız olursa sıkıntı falan cıkabilir..